Thursday, April 28, 2011

muka bagi ler sangat

ops!!jgn bg muka sangat ok!!
sesekali terpaksa bertindak keras xboleh terlalu lembut....OMG!!aku xmintak nk bertindak camtu bukan aku xnk jaga hati kau tp bila aku da mula rasa bengang dgn kau aku terpaksa bertindak camtu...sorry la yerk aku pikir perasaan kau tp aku kena fikir perasaan aku jugak!!aku diam kau lg la diam....ego kau terlalu tinggi itu yg aku boleh cakapkan....cuba la ko mengalah dgn ego kau tuuu...aku faham keadaan kau skg TAPI....... pikir la sendiri......memang la aku akui aku suka bertindak mengikut perasaan...aku wat xpikir perasaan org...i'm sorry k if kau xsuka dgn tindakkan aku tuu n if kau xnk kawan dgn aku sebab aku byk sakitkan hati kau aku terima....aku da bersedia tuk terima semua nie..........life must go on.........

No comments:

Post a Comment