Thursday, April 21, 2011

MASIH by FLOP POPPY...

OMG!!1st time aku dgr lagu nie biasa2 jerk..ler da slalo aku dgr officemate aku c mira duk pasang urmm tangkap jugak aku dgn lagu nie...feeling kot lagu nie lirik dia, nada dia nyanyi memang sedih...kenapa aku rasa camtu???kenapa??may be dlm hati aku de taman kan dulu rock skg bunga sudah..sok aku de viva dgn miss noi urmm tgh2 belek2 slide sambil ingat lik pe nk present so saja gatal tgn nak buka tenet SAJA kan..urmmm xsangka lak tertgk benda yg kurang menarik...cam gampang jerk rasa nyesal de gak g buka tenet mlm nie... Padahal mlm nie aku terlalu happy tersangat happy "aku dpt offer kerja" "ShinChan kuh da mula menggembirakan aku" sumpah aku ckp aku tersangat HAPPY tapi semua tu kejab jerk ler aku buka tenet..perhhhhhh nyesal dowh sumpah nyesal...xtau nk ckp camner laa kan....DOWN!!!sok nk present aku da xde mood nk tgk slide aku!!GAMPANG la kan..aiyoooo....masa tu gak laaa lagu MASIH bermain2 dlm kpala otak aku!!terus buka u tube dgr...urmmmm feeling dowh.....rasa lagu tu meluahkan apa yg aku rasa slama nie.... susah aku nk lupakan kau susah......

Flop Poppy

Masih

Masih ku tak berdaya
Melupakan mu
Di hatiku berkata
Apakah sebenarnya cinta

Di hati ini
Hanya mainan semata
Namun kau tak mengerti
Apakah sebenarnya yang telah terjadi

Di diri ini
Kau yang masih di hati
Tidak terdaya
Untuk mengundur diri

Darimu
Setelah engkau pergi
Tiada apa yang ada di diri ini
Kuharapkan kau kan berubah hati
Semoga kau kan kembali
Di diri ini

thanks mira bg aku dgr lagu nie.........

No comments:

Post a Comment