Friday, April 22, 2011

berakhir lah INTRA.....

pejam celik pejam celik da 2thn setengah..cpt jerk masa berlalu..aku da abis diploma hehe ops jgn terlalu suka lia result lom kuar maaa...hehe hari nie last day aku INTRA n hari ni gak laaa Miss Noi dtg visit aku hehe sesat2 la miss nk dtg pernec paypoint sban nie...sampai kena g jemput kt shell haha by d way aku xsangka laa hari nie bos besar de En.Shahizam bos besar tuk mlaka,n9 n Johor...perhh kena present dpn dia td kot..spanjang aku intra leh kira brapa kali je aku ckp dgn dia!!cuak dowh!!tp kental kan hati aku pegang kata2 aku "LIA U CAN DO IT, DONT GIVE UP" hehe before start presentation Miss Noi tya kt En.Shahizam n En.Hazli macam mana aku kt sana...aku bajet En.Hazli yg nak jawab hehe rupa2nya silap En.Shahizam yg jawab soklan tu xsangka laa sangat En.Shahizam ckp "saya suka dgn cara dia bekerja,kalau xdsebabkan dia nak sambung blajar saya offer dia kerja terus kt company nie...dia tau mana nak target wifi tu bila wat drawing n apa2 yg di ajar dia alert n dpt siapkan dgn cpt...dia tahu apa kerja dia...bertanggungjawab dgn kerja dia..kalau dia bekerja saya akan bg dia uruskan urusan wifi...semua dia yg handle kumpul data,submit data,contact HQ, dia yg akan berurusan dgn org HQ...saya suka dgn cara kerja dia" perhhhhhh masa tu aku senyum jerk laaa dlm hati memang xsangka En.Shahizam akan ckp camtu kt aku coz slama aku intra dia xde la sgt tegur aku rupa2 nya diam2 dia usha2 aku wat keje...aku yg xsedar hehe before kejadian nie akak ipar aku de bgtau yg in charge aku En.Hazli de puji aku gak de ckp camne En.Shahizam ckp hehe aku suka kot sebab org berpuas hati dgn hasil kerja aku!!

   yg berjanggut tuu big boss tgh puji2 aku haha


kalau xd sebabkan aku nk sambung degree aku terima kerja tuuuu tp aku pikir aku nak hidup senang!!aku nk berduit aku xnk hidup susah!!aku nak senangkan family aku terutama skali mak n abah....so better aku sabung blaja kalo de degree gaji besar lg hahaha aku de bgtau kt mak niat nak terima kerja tu perhhh mak say "XPAYAH NK KERJA2 MASUK BELAJAR PAS ABIS BLAJA BARU PIKIR KERJA" mak aku xrestu la aku nk keje so xde restu mak better sambung jer stdy kan kan kan 
by d way aku da tammat da intra n sesi diploma hehe cam xcaya jerk aku berjaya abiskan sesi diploma aku..
umo da nk masuk 23 haha nk sambung degree lak hehe agak2 berapa la umo aku ler abis nanti..hehehe xpe xpe umo xpenting janji aku nak hidup senang.......hehe chaiyok chaiyok lia..u can do it...aminnnnnnn

No comments:

Post a Comment