Sunday, April 24, 2011

urmmm macam2 daaaa kata la slagi boleh kata slagi mulut boleh berbicara selagi masih boleh kumpul dosa.. urmmm apa dosa aku kt ko haaa yg ko nak kata aku macam2??masyaallah aku diam jerk aku biarkan jerk apa ko nak kata kt aku!!aku diam sebab aku malas nk gado dgn ko!!come lah beb kita da besar please la jgn jadi cam budak2 skolah..ko kata2 kt aku ko xpikir ker nanti penyakit ko tu turun kt anak2 ko lak??hurmm if ko xsuka aku pon xyah laa nk kata aku bukan2..ko pgl aku GRO laa babi la monyet la betina laaa cuba kalo org pgl kt ko camtu pe ko rasa??cer kabo ke aku??aku diam aku dgr jer pe ko pgl aku!!may b sebab aku diam kan so makin berlemak la ko nak pgl aku mcm2...sebab aku xmelawan??sorry la weh selagi aku boleh sabar aku sabar k...urmmmm manusia manusia....................... aku xtau nk ckp per sebab aku xtau camne nk luahkan hurmm HADAPI DENGAN SENYUMAN lia... =)

2 comments:

  1. sapa?sapa yg dok kutuk hg 2..meh aku nk sekeh..hehe..

    ReplyDelete
  2. manusia mulut lahanat ula weh hahaha dia xtau nk watpa masa lapang tu dia duk kutuk2 tuuu...
    rilek22 sudah kan kan....diam2 jerk!!

    ReplyDelete